איך זה עובד?

מה תהליך העבודה עם הלקוחות שלנו מרגע הפגישה הראשונה?

WISER מאמינה קודם כול ביצירת מערכות יחסים עם הלקוחות שלה, בשקיפות, במקצועיות ובהתאמה אישית לכל לקוח לפי צרכיו ויכולותיו.

שלב ראשון – היכרות

השלב הראשון הוא קודם כול להכיר. אנחנו יושבים ביחד, מכירים את הלקוח, את הצרכים, את החלומות, את השאיפות הכלכליות שלו, מה ההיסטוריה שלו בהשקעות, מה קיים אצלו כרגע ובאיזה אופן הוא רוצה לשפר ולהתייעל. יש לנו שאלון מפורט שאנחנו ממלאים אותו ביחד.

הפגישה הראשונה היא ללא עלות וללא כל התחייבות מצד הלקוח.

שלב שני – תכנון פיננסי

עבודת התכנון הפיננסי כוללת “מפת חיים פיננסית” ללקוח, וכמובן סדרה של המלצות איך כדאי ואפשר להביא אותו למצב שבו הוא יוכל להגשים את מטרותיו.

התכנון הפיננסי ילווה את הלקוח לאורך הרבה מאוד שנים. כאשר הרעיון הוא לאפשר ללקוח כלי שליטה ובקרה – מה קורה עם הכספים שלו בכל חודש מחדש.

שלב שלישי - הליווי השוטף

אחת לרבעון לקוח WISER מקבל גם סקירה רבעונית, כדי להיות מעודכן מה קורה בשוק. בנוסף מתקיימות פגישות תקופתיות, שמוגדרות מראש מול כל לקוח, שבהן אנחנו עורכים סקירה וסיכום של התוצאות בשנה האחרונה. הכימיה האישית שמתפתחת עם הלקוחות לאורך השנים, היא שמחזקת את הקשר ומאפשרת מערכת יחסים מוצלחת לאורך שנים.

סגירת תפריט

תודה על פנייתך!
אחד מנציגנו ייצור איתך קשר בהקדם.

תמיד ניתן לשפר את מצבכם הפיננסי.

תשאירו פרטים ונשמח להפגש.